25/10/2020

DVB-T-2 / Trenutno stanje na TV UHF opsegu

 
Prijem kanala: 24,28,29,30,31,34,36,44 sa antenom koja je usmerena
 u pravcu ''Maljena'' i MUX B (HNG) kanal 47,sa lok.''Pécs/Misina-tető''

U odnosu na ranije bitno je smanjena snaga emitovanja sa lok.
''Resița,Semenic''(ROU) kanal 44 (signal je sa 100% pao na 95%)
 i osetni boljitak u istom sa lokacije''Timişoara,Urseni'',kanal 21
 
 
Postoje odredjeni problemi u prijemu Ch 21 zbog smetnji koje uzrokuje repetitor ETV-a sa lokacije ''Sremski Karlovci'',koji od pre godinu dana emituje na istom kanalu

6 comments:

  1. U selu Vraniću od skoro hvatam svasta iz Hrvatske, ali nema signala i tona, samo pise ime TV stanice.
    Koju antenu mi preporičujete da kupim.
    Imam Filipsov TV, ima DVB-T2, ali ne znam da li ima i HEVC.
    Inače, hvatam osim nacionalnih, skoro sve lokalne stanice iz Vojvodine, Palma plus i ostale kanale iz Šumadije, TV Užice - sve to sa sobnom antenom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne isplati se dodatno ulaganje u prijemnu tehniku,
      zato što stalan prijemm hrvatskih DVB-T2 kanala nije moguć dalje od Sremske Mitrovice.
      Pozdrav

      Delete
    2. Nije tako,signala ima u brdskom delu Obrenovca,u to sam se lično uverio https://satelitskiforum.com/sf/index.php?page=Thread&postID=326772#post326772
      tu je prepreka Fruške gore dalja i niža i dijagram je jači za 1.5db nego u Beogradu,zato je signal jači za najmanje 4db nego u Beogradu +što su prelasom na t2 pre manje od godine digli snagu za duplo,tj. 3db.Sam Obrenovac je malo ispod obzora za prijem difrakcijom i zato je puno bolje u brdskom delu.

      Delete
    3. Ako misliš da je stalan prijem moguć,moja TV antena Hirschmann
      Fesa 817 N60 je na prodaju,kontakt putem CONTACT FORM
      u donjem delu bloga.

      Delete
  2. Moguć je sigurno u Mislođinu i delovima drugih brdskih sela jugoistočno od Obrenovca.Hvala na ponudi,za dx mi je ta antena prevelika,nestane u kola.Kod mene u Banjanima kod Uba nema nekih graničnih signala gde bi mi jača antena pomogla da ustabili prijem.Znam da u Beogradu ch44 neprolazi zbog jakog signala sa Semenića,a ch21 je možda otežan zbog Timisoare,a ch36 zbog Ovčara.Neznam da li ti je 38kanal išta jači u odnosu na pre prelaska na t2?Pitam jer navodno da je dignuta snaga na 30kw erp,a moguće da su pay muxeve digli i više od toga,makar tako pokazuje moje merenje u Mislođinu,gde je ch44 najslabiji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da signal je osetno jači nego ranije ali nije stabilan
      i kvalitetan za perfektan prijem 24/7.
      Jučer je na FM-u bilo netipičnih propagacija
      u to vreme iz pravca Slavonije.

      Delete